Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

vineri, 10 iunie 2011

In ce fel am descoperit ce copil mare am

Astazi s-a trezit tarziu. De fapt toata saptamana, dar astazi a batut toate recordurile, uimindu-ma cu ora 9:35. Trecem repede la schimbat. Ori a devenit scutecul mai absorbant ori eu l-am asezat mai bine, dar nu am mai avut accidente. Afara-ploaie. Rezista copilul o ora in casa dupa care vine, imi ia mana si ma duce la usa. Suficient de clar, nu? Ma conformez. Il imbrac, incalt si iesim printre picaturi. Cu incaltamintea avem mari probleme caci pe timp de ploaie Danutz are doar niste pantofiori cu talpa aproape deloc flexibila, singuri, ei, gasiti mai pe masura piciorusului, nu dupa varsta caci daca ar fi dupa varsta el ar trebui sa fie inca bebelus. Cand afara este cald si uscat folosim papucei de interior (de la tikki, parca) si cum zilele trecute venise vara si sotul avand ceva timp in una din acele zile de vara a mers la cumparat de sandalute. Cu ruleta. Merge, masoara si doamna vanzatoare, pentru a se face utila, intreaba ce varsta are copilu'. "Treisprezece luni". "A, pai nu ii sunt bune alea ca sunt pentru bebelusi!" Ba da, ii sunt bune, dar sunt tot pentru interior caci bebeusii nu merg, nu? Deci copilul meu nu a crescut si la picior cum a crescut in inaltime, ceea ce aveam sa descopar mai tarziu.
Petrecem noi peste o ora pe afara, ne mai jucam in casa si se face ora de somn. Reusesc sa il adorm pe la 12:30 cu muuult supt, printre semnalele nerabdatoare ale stomacului meu care nu primise decat trei guri de cafea si plec la treaba. Prima data vreau cartofi (iarasi?!?), ca si la prima sarcina (n-o fi tot baiat, nu? ca daca da nu-mi ramane decat sa ma motez pe mine...). Curat, toc, ii pun la prajit. Intre timp ma apuc de smotruit, si spal, si sterg si iarasi spal. Apuc sa si mananc si beau si cafeaua ramasa!
Se trezeste copilul. Il schimb, ne jucam un pic si mergem sa ii dau mancare. Pun eu legumele inca pasate in castronas si nu stiu dupa ce m-am intors. Prima data am crezut ca se misca lingura in castronas si cand m-am intors mintea mea intreba doar cum a reusit sa ajunga?, este destul de sus, CUM A REUSIT??? Da, castronelul era in mana la Danutz in timp ce trei sferturi din continut era pe podeaua proaspat spalata. De atata mirare si graba am uitat si usa deschisa in urma la baie. Si daca dupa prima isprava doar sosetele au iesit avariate, nu la fel a fost si acum. Schimb lucrurile ce se cereau schimbate si repet operatiunea. Adica completez mancarea lipsa ca sa pun la incalzit si la limita (oare nu mai invat niciodata? sau eu chiar am crezut ca a fost o intamplare?!!) salvez castronelul din mana copilului.


Uhh, mancare mai era dar rabdare si putere de inca o curatare cred ca nu. Dar am invatat. Copilul a crescut deci nimic pe masa si mai ales pe margine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu