Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

luni, 9 mai 2011

Concurs

Am descoperit intamplator, cautand informatii despre uleiul de argan , un concurs aici http://organicinromania.blogspot.com/2011/05/concurs-biobunatati-cu-ulei-de-argan.html. Am citit si rascitit tot ce am gasit despre acest ulei si m-am convins ca imi trebuie neaparat. Am luat la puricat magazinele naturiste din micutul oras unde locuiesc si, mare surpriza, l-am descoperit. L-am studiat pe toate partile si am decis: il vreau. Itreb despre pret si vanzatoarea incepe sa imi enumere proprietatile: este presat la rece, este bio 100% (stiu ca de-aia il caut), este o minune si face minuni pentru fatza etc si cost 110 lei. Ma mai uit odata cu parere de rau. Scump doamna, scump! De un an de zile prioritatile mele sunt altele. Ies pe usa magazinului calculind in minte cate luni mai sunt pana la ziua mea si pe cine sa fac atent ce mi-as dori eu mai mult si mai mult. Dar pana la ziua mea mai e muuult. Si cu putin noroc poate o sa il am?!!? Iata obiectul dorintelor mele http://www.olivo.ro/product.php?id_product=258.
Regulamentul concursului cere sa descriu si alte doua produse pe care le-as dori. Eu va spun doar atat: intrati si vedeti daca va puteti opri doar la doua... Si am cautat doar pentru mine caci tinand cont de prioritati baietelul meu este 'dotat' cu tot (ma rog, aproape tot) ceea ce are nevoie.
M-am oprit totusi la o crema cu masline http://biobunatati.ro/product.php?id_product=1105 si ceva pentru lumina ochilor caci nu s-a putut altfel http://biobunatati.ro/product.php?id_product=1581. De respectiva crema are nevoie tenul meu. Intotdeauan am avut diverse probleme cu tenul, cea mai grava pana acum fiind acneea iar acum, la 30 de ani, ridurile caci cine sta in calea timpului? Am folosit multe produse pe baza uleiului de masline. Au fost bune. Dar nu atat de bune pe cat este aceasta crema caci, credeti-ma, m-am documentat si am citit parerea celor care au folosit-o. Pana mai acum o perioada recunosc ca problemele tenului nu ma stresau atat de mult, dar timpul trece, au aparut ridurile si privirile din oglinda m-au facut sa reactionez. Sunt femeie, ce sa fac? Nu imi plac ridurile. Si desi in ultima vreme timpul meu pare sa se fi comprimat, imi place sa ma ingrijesc, sa arat atat de impecabil cum poate o mama la 30 de ani.
Despre celalalt produs? Ce ar fi de spus decat ca mamele stiu cel mai bine. Intotdeauna mi-am dorit ce e mai bun pentru copilul meu chiar daca nu mi-am permis mereu. Vreau ca baietelul meu sa fie fericit, lipsit de problemele specifice varstei de un an si cele mai multe (boli de piele, afectiuni ale scalpului, iritatiile sezutului) din fericire pot fi evitate folosind produsele de ingrijire corecte. Si ce poate fi mai potrivit pentru pielea lor snsibila decat produsele 100% bio?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu