Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

sâmbătă, 27 iulie 2013

La noi acasa!

Ma pierd in atata spatiu. Inca nu stiu care intreupator imi aprinde becul dorit. Copiii dorm dupa ce seara intreaga le-am ascultat talpile pliscanind parchetul in timp ce ii fugaream: mi-au luat accesoriile din par si le aruncau departe ca eu sa merg sa le recuperez. Nu le-am recuperat niciodata!
-Bunica, eu o sa dorm in casa mea!
-Da? Cand, Du?
-S-ar putea maine...
N-a fost maine. A fost astazi. E prima noapte in casa noastra. Va fi prima dimineata in care imi voi face cafeaua aici.
Ce mai? Sunt o doamna in casa mea :))

E clar, este prea mult spatiu! Simt nevoia sa il umplu cu doua fotolii ieftine si cred ne-ar aranja si unul din aceste birouri ieftine. Sa mobilam, deci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu